tisdag 2 december 2008

Utmanad :o)

Fick en utmaning av Anna:

*Åtta favoritprogram
Hmmm... Tittar jag så mycket på TV?

- Greys Anatomy
- Sjukhuset
- Unga mödrar
- Scrubs
... Hmmm tittar jag bara på sjukhusserier?
- SOS Gute
- Ensam mamma söker
- Färjan (pinsamt roligt...)

*Åtta saker jag gjorde igår:
- Var hos doktorn
- Körde bil
- Sov
- Grät
- Handlade mat
- Misslyckades med att starta bilen
- Tittade på bärgaren när han knackade på motorn
- åt fiskgratäng

*Åtta saker jag ser fram emot
- Klumpen och alltsom har med denatt göra :o)

*Åtta favoritrestauranger
Hmmm... Kan inte åtta restauranger, men två...
- Koh Phangan
- Texas smokehouse (kött är gott!)

*Åtta saker på min önskelista
- Att Klumpen kommer snart
... sen är det mest saker till Klumpen...

*Åtta personer jag utmanar:
Känner knappt nån som bloggar...
Men Wanda kanske...

1 kommentar:

Unknown sa...

Nu längtar jag som bara den efter att få träffa klumpen! Varje gång björn ringer blir jag nervös och tror att det e klumpen som e på väg...