torsdag 11 december 2008

Jaha... Snart en vecka över tiden...

Igår satt jag först hemma och beställde lite julklappar på nätet. (skönt att det går när man inte har en fungerande bil och är smidig som ett kylskåp)
Sen var jag ute på promenad med Wanda och en numera mycket friskare Linnéa. :o). Skönt att lilltjejen verkar må bättre.
Vi gick en ganska lång runda (för att vara en gravid flodhäst), det var jätteskönt att komma ut :o)
Jag fastnade förstås hemma hos dem tills Martin kom hem och hämtade mig. Sen blev det Mc Donalds :o)

Idag har jag inga planer, blir väl lite fixande här hemma, tänkte kanske plocka fram nån tomte eller så, för nu är det ju mindre än två veckor till jul. :o) Och innan dess kommer Klumpen. Imorrn får vi nog mer exakt besked om när den senast kommer (Klumpen alltså, inte Tomten)

Inga kommentarer: