fredag 9 september 2011

Kan man måla ut bebisen?

Idag bestämde jag mig för att, istället för att vila, vara lite mer aktiv. Så jag tog en tur till K-Rauta och köpte färg till bebbens rum. De tittar bara lite konstigt på en övergravid kvinna som kommer bärande på en 10-litershink färg, en 3-litershink med färg och lite målargrejer...
Så nu är projekt bebisrum igång...  Det är mycket finlirsmålning i det rummet, mycket lister, fönster, dörrar och garderober, så jag har idag, hittills, ägnat mig åt att måla allt pill, det som inte går att rolla rakt av...
Får se om det kan få ut bebisen ;)

I helgen har vi inga planer, det är ju svårt att planera, vi hade ju hoppats att bebisen skulle ha kommit nu. Men vi får väl ta en dag i taget, Albin har tjatat om lekpark hela veckan, så, blir det ingen bebis, så blir dt lekpark i alla fall...

Trevlig helg!

Inga kommentarer: