onsdag 30 september 2009

Sista dagen...

Jaha, då är det bara timmar kvar på mammaledigheten. Att tio månader kan gå så fort! Alla sa ju att tiden skulle gå fort, men såhär fort... Men lilleman kommer att ha det jättebra hemma med pappa, det är jag inte orolig för, men hur ska jag klara mig utan Albin hela dagarna? Äsch... Jag är ju inte den första som börjat jobba efter mammaledigheten, och vad jag vet så brukar man överleva...
Idag har vi varit och ätit lunch med Anna och Lea och sen varit på Öppna förskolan. Det var massor av bebisar och mammor där, men jag hann inte prata så mycket med dem, utan jagade mest Albin som kröp omkring som en ångvält....

Nu när jag jobbar kommer det kanske att dyka upp en annan blogg med bilder och sånt från Albins dagar med pappa... Men det återkommer jag till. Den här bloggen kommer också att leva vidare, men kanske med lite färre inlägg...

Inga kommentarer: