söndag 15 januari 2012

Skridskopremiär

Nu är det slut på helgen igen...
Men det har varit en trevlig helg med snölek, 40-årskalas och skridskoåkning.

Invigning av hoppgungan. KUL!



Bror och syster :)

Igår var vi på min kusin Fredriks 40-årsfest. Det var oerhört trevligt. På förmiddagen gick Martin och Albin hem till Neo och de lekte där en stund, innan de gick hit och åkte snowracer. Under tiden var jag och Maja i centrum och köpte present. Och lite vår/sommarkläder till Maja på Lindex tokrea :)

Idag kom Albins farmor och farfar hit med ett par skridskor till Albin på förmiddagen, och vi åkte, hela gänget, till Östermalms IP och provade dem (och våra gamla skridskor). Albin hade spagettiben, så farfars rygg fick jobba, men det viktigaste var ju att vi hade kul. Jag kände mig ganska ringrostig på mina hockeyrör och åkte lite stelt ;)

En förväntansfull kille får hjälp med skridskorna
Mamman, pappan och farfarn med herr gummiben ;)
Det var bara farfar som fick hjälpa Albin. Men det var svårt att åka ;)


Efter skridskoåkningen åkte vi till fam. Sidfalk och åt trevlig middag med dem.

Maja är fortfarande lite snorig och hostig, så det har blivit lite si och så med sömnen i helgen... Men nu verkar det vara på bättringsvägen, så vi hoppas få sova i natt med hjälp av Renässans, Nezeril, Airomir och Ventoline...

Inga kommentarer: