måndag 22 augusti 2011

Ny ledig vecka för att vila...

Vi har haft en trevlig helg, med goda vänners sällskap och ett regnigt besök på Albins farfars flygklubb.

Albin fick provsitta, och pilla på reglagen i flygplanen...


Kan hända att Albin behöver växa till sig lite innan han börjar flyga själv...

Det här tyckte mamma var det finaste planet
Jag, mamma och Albin har hunnit med ett besök på Ikea också, medan Martin och Mats drog el i vårt nya sovrum, så nu är även det klart :) Albins dygnsrytm är verkligen återställd till dagistider, så i helgen har han vaknat tidigt... Och vi har haft fullt upp, så jag, som vant mig vid middagsvila, har inte kunnat sova på dagen... Jag märker att ja är väldigt trött numera... Men, det kanske är förståeligt, bebisen kan ju, egentligen, komma när som helst. Men jag tror den väntar ett par veckor till... Väskan är i alla fall i princip packad :) Så vi är redo, bebisen är välkommen när den vill.

Vi har varit lite oroliga för hur det ska bli på Albins dagis. Det var kaosartat innan sommaren, då alla 3-åringar flyttades till storbarnsavdelningen, innan de stora 6-åringarna slutat. Men nu har det lugnat ner sigoch verkar bli riktigt bra. Albin verkar trivas superbra :)

Inga kommentarer: