torsdag 25 augusti 2011

Hemma och väntar...

Jag är för rastlös för att vila... Men kroppen protesterar om jag anstränger mig för mycket, så ja försöker hitta en balans där jag sitter i soffan tillräckligt mycket för att vila kroppen, men inte så jag blir uttråkad... Inte det lättaste ;)
Nu har jag i alla fall lite förvärkar till och från, men så kan det ju vara rätt länge... Största problemet är att jag inte är hungrig, men jag försöker att äta ändå, annars orkar jag ju ingenting...

Igår monterades Albins "skateboard" (Ståbräda) på bebisens vagn, och sittdelen byttes mot liggdelen. Sen provade vi bilstolen på nya vagnen. Det är så smidigt, speciellt med en stol med bas, då behöver man ju bara klicka i och ur den i bilen och på vagnen :) (Även om det tog oss mycket funderande och googlande innan vi lyckades klicka loss den från basen...)

Imorgon är det dags för besök hos barnmorskan igen. Det var länge sedan jag träffade "min" barnmorska, så det ska bli trevligt.

1 kommentar:

Annas resa sa...

Här väntar vi också med spänning på att se vilken liten det blir som kommer till er! Lycka till!