måndag 30 november 2009

Veckorna flyger iväg...

Hmmm... Var tar all tid vägen?
Nu är förstaadventhelgen redan slut. Det blev en jättetrevlig helg.
I fredags somnade jag på bussen och missade att kliva av på busshållplatsen hemma. Fick kliva av på nästa och ta en promenad, arg som ett bi var jag ;). Men som plåster på såren hade mina killar städat nästan hela huset, så då blev jag glad igen ;) Sen försökte vi oss på lite fredagsmys med egenrökta räkor, goda ostar och skumpa... Albin ville inte sov, så han var med, men vid 21 började han krokan, så då gick jag för att natta honom... Vid 22 kom Martin och väckte mig, då var det bara att borsta tänderna och sen somna om ;)
På lördagen var det babysim och sen finbesök av Sofia och den stora hunden Loke, Albin var jätteglad över att få hundbesök. På kvällen blev det trevlig middag hemma hos Charlotte och Abrahan. Mums.
På söndagen, första advent, vaknade vi vid 8 och åt frukost. Sen bar det av in till stan för att njuta av det underbara vädret. Vi strosade runt i stan och till gamla stans julmarknad. Vi fikade och tog oss sen tillbaka till bilen för att åka hem, via täby centrum. Innan vi åkte hem tittade vi in hos familjen Dutius-Sidfalk för att dricka lite glögg. Mysigt :).

Inga kommentarer: