lördag 3 oktober 2009

Helgmys efter två arbetsdagar :o)

Även gårdagen gick bra på jobbet, men det blev en ganska kort dag. Mamma har hållit på och budat på ett sommarhus här i Stava, i torsdags kväll drog sig den andra budgivaren ur och mamma, mäklaren och vi andra trodde hon vunnit budgivningen. Men sent på kvällen mailade den andra intressenten mäklaren med ett nytt bud, och eftersom inget var skrivet än så drog budgivningen igång igen. Det gick några vändor igår, men vid 14-tiden drog sig den andra ur igen, och då fixade mamma en fullmakt så att jag kunde kasta mig iväg från jobbet och skriva på alla papper. Så nu är det klart, mamma och Mats har numera ett sommarhus i Stava :o)
Efter att ha skrivit på hos mäklaren handlade vi mat för att sedan åka hem och mysa. Albin och jag sov en stund på soffan innan middagen, det var riktigt mysigt för en mamma som har saknat sin lille plutt under dagen på jobbet.
I morse åkte Martin för att skjutsa sina föräldrar som ska leverera sin "gamla" båt till vår båtplats i Vaxholm. Så jag och Albin fick en mysmorgon själva. När vi låg i sängen och gosade kände jag hur mycket jag saknat det, trots att det bara är två dagar jag har jobbat... Men jag vänjer mig väl... Jag får gosa massor på helgerna istället ;o)
Idag står babysim och middag hos Anna, Erik och Lea på schemat.


Morgonlek


Lördagsfrukost

Inga kommentarer: