onsdag 28 januari 2009

Promenad i halkan...

Skönt att sova i vagnen

Jag och Albin tog en promenad idag. Jag behövde posta några brev, så det blev en promenad till brevlådan och tillbaka. Jag hade tänkt gå längre, men det var så halt att jag höll på att stå på öronen hela tiden... Så ikväll när Martin har kommit hem så ska här inhandlas broddar!

Linnea fyller fem månader idag. GRATTIS! Hon var på BVC och vägde sig idag, och man kan väl verkligen säga att hon och Albin är varandras motsatser... Albin var för en vecka sedan 56 cm lång och vägde 5030g, alltså kort och tjock. Linnéa däremot väger nu 5840g och är 64,2cm lång, alltså lång och smal. Jag ser framför mig hur de, när de båda kan gå, springer omkring, Linnéa först med sina långa ben och vår lille köttbulle efter. Men det är ju skönt att alla är olika, och båda följer ju sina kurvor, så då är det ju inga problem :o)

Inga kommentarer: