söndag 22 maj 2011

Flänger runt!

Har inte glömt bloggen helt...
Förra helgen var vi i London hos Samuel och Hanna. Supertrevligt!
Vi storshoppade Playmobil på Hamleys, lekte på lekplatser, var på London Aquarium och tittade på hajar och umgicks och hade det trevligt hela helgen.

Ipodfilm på flyget. Vår lille globetrotter var inte speciellt imponerad av att flyga flygplan...

STORA hajar på London Aquarium

Tittar på sköldpaddor

Lek på uteplatsen med nya Playmobilgrejerna

Man kan ha fredagsmys i London också ;)

Albin kör Noddys bil

Och Byggare Bob's...

Albin och mamman vid "vattenbubblet" vid Picadilly cirkus

 
Albin spexar och framför en egenpåhittad sång till fredagsmyset i London...

Albin åker motorcykel medan mamman shoppar loss till honom på GAP.

 Lekplatserna runt där Samuel och Hanna bor är toppen.

Nu i helgen har vi varit i Linköping. Först ett besök hos tant Wilia med lunch och glass, sen bar det av till Micke och Ida för att titta på nytt hus och liten bebis Melker. Trevlig kväll hade vi där igår, som tyvärr avslutades med en krupp-natt för lilleman... Vi klarade oss från att åka till akuten, men fick inte många timmars sömn... När vi kom hem idag klipptes det gräs och planterades ut plantor innan det bar av till Coop för veckohandling.


Bebisen i magen lever rövare hela tiden nu ;) Och redan nu känner jag mig stor som ett hus och har svårt att böja mig, stora problem med fogarna (inte läge att fuska med bältet) och kramp i benen på nätterna. Man kan tro att jag ska föda imorgon, men det är ju 3,5 månader kvar... Idag går jag in i vecka 26... Men jag ska ju bara jobba 6 veckor till innan semester och föräldraledighet, och redan nu tar jag det lugnt och jobbar hemifrån när det går :)

Imorgon är det (förhoppningsvis, beroende på hur natten går) dagis och jobb som gäller igen.

Inga kommentarer: