fredag 8 maj 2009

Passet är fixat


Idag åkte jag och Albin till Polisen i Täby och fixade pass till oss båda. Det gick jättebra och Albin blev jättefin på sitt foto. De hade en barnstol där han fick sitta och sen viftade de med en leksak på en pinne vid kameran så att han tittade åt rätt håll. Min bild däremot blev ju inget vidare. Problemet är ju att man inte får visa tänderna. Har man då ,som jag, alldeles för mycket tänder, så ser man helt enkelt rolig ut när man inte får visa dem. Polistanten tyckte nog också att bilden blev dålig, så hon sa flera gånger att jag kunde ta om bilden. Men det är ju ingen idé, jag har lika mycket tänder på nästa bild... ;)
Sen tog vi en tur ut till Vaxholm och träffade Björn och åt lunch. Trevligt!
När vi kom hem låg bilderna från babysimfotografen i brevlådan. Roligt :)

Inga kommentarer: