måndag 4 juni 2012

Lite tid...

Oj vad det var längesedan jag bloggade...
Nu när jag jobbar, räcker tiden jag är hemma knappt till familjen, så då blir bloggen lite lidande...

Mycket har hänt sedan senast. Vi har haft långt, trevligt besök av familjen Ciszuk-Hägerman från London. Alltid mysigt att ha goda vänner här. Och de fick kastas rakt in i vår röriga vardag ;)

Fina Alice, som lärde sig sitta här, och busiga Maja
Såhär gör man, Alice ;)
Kompismys

Jag har varit i Köpenhamn med jobbet och åkt segway och bergochdalbana.

Det har varit soligt, varmt och fint, och nu iskallt och regn...

Vi har varit i Linköping och hälsat på tant Wilia.

Busiga tant Wilia och Maja
Albin och Wilia

Albin har varit hos doktorn och fått operationstid för att operera bort polypen bakom näsan och en del av halsmandlarna. Det blir i augusti.

Buspojken
Tuffing!
Maja kämpar på med krypandet, men är frustrerad för att hon inte kan gå.

Maja tittar på fåren på Bögs gård
 Nu pågår planeringen inför sommarens semester. :)



1 kommentar:

HannaiLondon sa...

Kan jag inte få den där kompismys bilden till Alice album?